از همه جا-همه چيز
 
 

حیوانات کاغذی زیبا توسط هنرمند ماهر کوئنتین ترولیپ طراحی و ساخته شده اند.

 این هنرمند بسیار ماهر اوریگامی ، هر مجسمه را از یک کاغذ مربع شکل ، بدون برش درست کرده است.

 SiteRooz.com



ادامه مطلب ...


 

یک بدن ساز مصری با ماهیچه های سر بازویش که به 31 اینچ می رسد عنوان بزرگترین بازوهای دنیا را در رکوردهای جهانی از آن خود کرده است.

مصطفی اسماعیل ، 24 ساله ، ده سال را صرف بزرگ کردن سر بازوهایش کرده و محیط دور بازوی او معادل کمر یک مرد بالغ است.

 SiteRooz.com  

 ولی برخلاف شخصیت کارتونی ملوان زبل که او نیز بازوهای این چنینی داشت، به گزارش نیک صالحی این آقا از اسفناج متنفر است.

 در عوض او بیش از 3 پوند مرغ، 1 پوند گوشت یا ماهی و چهار فنجان بادام به همراه دو گالن آب و سه لیتر شربت پروتئین می خورد.

این بدن ساز آنچنان به بازوهایش توجه می کند که همه خانواده اش را به آمریکا کشانده تا در آنجا بتواند به تجهیزات ورزشی بهتری دسترسی داشته باشد.

او در روز حداقل دوبار تمرین کرده و می تواند 500 پوند (حدود 226 کیلوگرم) را بلند کند. ناگفته نماند پدر مصطفی اسماعیل نیز یک کشتی گیر بوده است.

  SiteRooz.com SiteRooz.com

 



 

1.بدن انسان آنقدر آهن دارد که می تواند یک میخ 7 سانتی متری بسازد.

 

SiteRooz.com



ادامه مطلب ...



1 ) زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.
2 ) هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.
3 ) وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!
4 ) وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.
5 ) از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.
6 ) به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.
7 ) خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.
8 ) همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.
9 ) به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل،به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.
10 ) بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.
11 ) هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.



پیرترین ژیمناست دنیا، مادربزرگ 86 ساله

اگر تاکنون به این فکر افتاده اید که در سطح جهانی در مسابقات ورزشی شرکت کنید ، ولی ناگهان با تصور اینکه دیگر سن شما مناسب نیست ، زود این فکر را از خود دور کرده اید در اشتباه هستید و باید دوباره روی این مسئله فکر کنی

یک ژیمناست آلمانی نشان داده است که سن هیچ مانعی در به دست آوردن موفقیت های ورزشی ایجاد نمی کند و توانست در سن 86 سالگی عنوان پیرترین ژیمناست جهان را از آن خود کند.

 SiteRooz.com  

 جوآنا کواس 86 ساله اهل لیپزنگ در یک برنامه تلویزیونی حرکت روان خود را به نمایش گذاشت.



ادامه مطلب ...


عوامل موثر بر صداي لنت اتومبيل و راههاي حذف صدا
 
لنت ترمز يكي از قطعات مصرفي در اتومبيل  با درجه ايمني Grade A يا فوق ايمني است كه اين درجه ايمني نشان از اهميت فوق¬العاده اين قطعه به ظاهر ساده دارد. در ترمز¬گيري¬هاي شديد و در مواقع حساس كه بحث ايمني جان سرنشينان خودرو و خسارات مالي سنگين مطرح است، اهميت لنت ترمز بيشتر مشخص مي¬شود. اما يكي از مواردي كه رانندگان اتومبيل گاه¬و¬بيگاه با آن سروكار دارند، صداي ناشي از لنت براثر ترمز كردن است. اين صدا گاه در مواقع خاصِ حركتي و گاه به دليل استفاده از نوعي ماده به¬خصوص در لنت و يا اجزاي سيستم ترمزي، توليد و باعث مراجعه مكرر دارندگان خودرو به نمايندگي شركت¬هاي خودروساز يا ساير تعميرگاه¬ها مي¬شود زيرا سبب ايجاد احساس عدم اعتماد راننده به سيستم ترمز مي-گردد و اين تصور را به¬وجود مي¬آورد كه عملكرد آن اشكال دارد. اين مسئله مختص يك يا چند كشور نيست بلكه موضوع روز بسياري از شركت¬هاي مهم خودروساز و قطعه¬ساز در دنياست و باعث تحميل هزينه¬هاي گزافي ...



ادامه مطلب ...




در زیر دو سری سوال گردآوری شده است ، حداقل اش اینکه به شما دیدگاه می دهد در کلیات زندگی چه چیزهایی مهمه امیدوارم که بدردتون بخوره ،اگه از این نمونه سوال داشتید برام بفرستید .

شمائی که قرار است "ازدواج" کنید، آیا میزان تطابق خود با موضوعات مختلف زندگی را می‌دانید؟
در مورد خرید منزل و کارهای روزمره چطور؟ آیا بچه‌هایی را که در آینده دور و بر شما را پر می‌کنند درنظر گرفته‌اید؟ در مورد بزرگ‌کردن فرزندان چه ‌می‌دانید؟‌
به یاد داشته باشید تفاو‌ت‌هایی که آنها را پیش‌بینی نکرده‌ایم، می توانند آنچنان زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهند که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید. همین تفاوت‌ها و اختلاف‌های از قبل پیش‌بینی شده هستند که زندگی مشترک را تخریب می‌کند.




ادامه مطلب ...


روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی با عنوان "اردوگاه های شکنجه کودکان المپیک در چین" به راز موفقیت چینی ها در کسب تعداد زیادی مدال طلا در المپیک 2012 لندن پرداخت. در این رابطه، یک گزارش تصویری که روزنامه بریتانیایی دیلی میل منتشر کرد، نشان می دهد که چینی ها برای پیش افتادن در کسب مدال های طلای المپیک، کودکان را در اردوگاه های ورزشی به انجام تمرین های طاقت فرسا که شبیه به شکنجه است، وادار می کنند.

روزنامه دیلی میل در این گزارش، عکس کودکی در حدود چهار یا پنج ساله را نشان داد که از شدت و سختی تمرین ها گریه و زاری می کند. در این تصویر ظاهرا مربی ژیمناستیک چینی برای نرم کردن ماهیچه های این کودک بر روی پاهای وی ایستاده است. روزنامه الوطن بحرین در گزارشی نوشته است که اینگونه تمرین های طاقت فرسا در کشورهای پیشرفته، تنها در سن بلوغ انجام می شود. در چین کودکان مستعد در رشته‌ های مختلف پس از شناسایی به اردوگاه های ورزشی به دور از خانواده هایشان فرستاده می شوند تا در آنجا برای کسب مدال های المپیک به تمرینهایی شبیه شکنجه تن دهند.



ادامه مطلب ...


طنز جالب و خواندنی از دنیای زن و شوهر ها

طنز جالب و خواندنی از دنیای زن و شوهر ها

۱- به نظر شما ، چرا ۹۹در صد آقایان از همسرشان می ترسند ؟!الف ) چون خانوم ها ناخن بلند دارند ولی آقایان ندارند !ب ) چون خانوم ها کفش پاشنه ۱۵ سانتی دارند ولی آقایان ندارند !ج ) چون خانوم ها جیغ دلخراش دارند ولی آقایان ندارند


مرد , مظلوم یا آب زیر کاه ؟!

۱- به نظر شما ، چرا ۹۹در صد آقایان از همسرشان می ترسند ؟!
الف ) چون خانوم ها ناخن بلند دارند ولی آقایان ندارند !
ب ) چون خانوم ها کفش پاشنه ۱۵ سانتی دارند ولی آقایان ندارند !
ج ) چون خانوم ها جیغ دلخراش دارند ولی آقایان ندارند !
د ) چون خانوم ها اگر با استفاده از مهمات فوق هم زورشان به شوهرشان نرسد ، فقط کافیست سرشان را از پنجره بیرون کنند و از مردم کمک بخواهند تا ظرف ایکی ثانیه ، 15 مرد قلچماق به طرف شوهرشان حمله ور شوند ، ولی آقایان اگر بمیرند هم کسی به دادشان نمی رسد !


۲- چرا آقایان زمانیکه با همسر خود قصد ورود و یا خروج از دری را دارند ، می گویند خانوم ها مقدمند و اجازه می دهند که اول همسرشان از در عبور کند ؟!
الف ) چون حدس می زنند که پشت در ، یک دره ای ، خندقی ، گودالی ، چیزی باشد !
ب ) چون احتمال می دهند که از لب پنجره بالای در ، یک گلدان سنگی در حال سقوط باشد !
ج ) چون گمان می کنند که پشت در ، یک حیوان درنده و گرسنه باشد !
د ) چون می ترسند که اگر آنها زودتر بروند خانومشان در را پشت سر آنها ببندد و دیگر هم باز نکند !


۳ - شما فکر می کنید که اگر روزی همسر مردی از طبقه شصتم ساختمانی سقوط کند و در طبقه پنجاه و هشتم با دست ، میله ای که از دیوار ساختمان بیرون آمده را بگیرد و در هوا معلق بماند ، این مرد برای نجات همسرش چه اقدامی انجام خواهد داد ؟!
الف ) سریعا با استفاده از اره برقی در صدد جدا نمودن میله از ساختمان بر می آید !
ب ) یک عدد سوسک و یا موش را بر روی دست همسرش می گذارد !
ج ) یک طناب پوسیده را برای بالا کشیدن همسرش به طرف او می اندازد !
د ) با به خطر انداختن جان خودش ، هر طور که شده همسرش را نجات می دهد و سپس اینبار طوری او را هل می دهد که دیگر به هیچ عنوان نتواند دستش را به جایی بند کند !


۴ – چرا معمولا در تصادفات رانندگی ، میزان صدمه ای که به خانوم ها وارد می شود بیشتر از آقایانی است که مشغول رانندگی می باشند ؟!
الف ) چون ۵ دقیقه قبل از وقوع سانحه ، آقا خودش را از خودرو به بیرون پرت کرده است !
ب ) چون قبل از وقوع سانحه ، کمربند ایمنی خانوم دستکاری شده بوده تا عمل نکند !
ج ) چون در اینگونه تصادفات ، راننده حتی الامکان سعی کرده که خودرو اش از سمت راست با خودروی روبرویی برخورد کند !
د ) چون بعد از سانحه مشخص شده که علت تشدید جراحات وارده به خانوم ، مواد محترقه ای بوده که به دلایل نامعلوم توسط فردی ناشناس در زیر صندلی او تعبیه شده بوده تا با کوچکترین ضربه ای منفجر شود !



براي اينكه روابط سالم‌تر و شادتري داشته باشيد روشي كه با ديگران ارتباط برقرار مي‌كنيد را تغيير دهيد. اگر مي‌خواهيد همه روابط زندگي شما از جمله ارتباط با رئيس، همكاران، اعضاي خانواده، دوستان و همسر به خوبي پيش برود، يك نگاه عميق و دقيق به طرز برخورد خود با ديگران بيندازيد. از عاداتي كه نادانسته و ناخواسته پيدا كرده‌ايد تا طريقي كه در محل كار خود به انتقادات پاسخ مي‌گوييد مي‌توانند اثري عميق روي توانايي ايجاد يك ارتباط موفق پايدار داشته باشند.

 


ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از همه جا-همه چيز و آدرس behnam73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 5443
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1