از همه جا-همه چيز
 
 

عوامل موثر بر صداي لنت اتومبيل و راههاي حذف صدا
 
لنت ترمز يكي از قطعات مصرفي در اتومبيل  با درجه ايمني Grade A يا فوق ايمني است كه اين درجه ايمني نشان از اهميت فوق¬العاده اين قطعه به ظاهر ساده دارد. در ترمز¬گيري¬هاي شديد و در مواقع حساس كه بحث ايمني جان سرنشينان خودرو و خسارات مالي سنگين مطرح است، اهميت لنت ترمز بيشتر مشخص مي¬شود. اما يكي از مواردي كه رانندگان اتومبيل گاه¬و¬بيگاه با آن سروكار دارند، صداي ناشي از لنت براثر ترمز كردن است. اين صدا گاه در مواقع خاصِ حركتي و گاه به دليل استفاده از نوعي ماده به¬خصوص در لنت و يا اجزاي سيستم ترمزي، توليد و باعث مراجعه مكرر دارندگان خودرو به نمايندگي شركت¬هاي خودروساز يا ساير تعميرگاه¬ها مي¬شود زيرا سبب ايجاد احساس عدم اعتماد راننده به سيستم ترمز مي-گردد و اين تصور را به¬وجود مي¬آورد كه عملكرد آن اشكال دارد. اين مسئله مختص يك يا چند كشور نيست بلكه موضوع روز بسياري از شركت¬هاي مهم خودروساز و قطعه¬ساز در دنياست و باعث تحميل هزينه¬هاي گزافي ...



ادامه مطلب ...




در زیر دو سری سوال گردآوری شده است ، حداقل اش اینکه به شما دیدگاه می دهد در کلیات زندگی چه چیزهایی مهمه امیدوارم که بدردتون بخوره ،اگه از این نمونه سوال داشتید برام بفرستید .

شمائی که قرار است "ازدواج" کنید، آیا میزان تطابق خود با موضوعات مختلف زندگی را می‌دانید؟
در مورد خرید منزل و کارهای روزمره چطور؟ آیا بچه‌هایی را که در آینده دور و بر شما را پر می‌کنند درنظر گرفته‌اید؟ در مورد بزرگ‌کردن فرزندان چه ‌می‌دانید؟‌
به یاد داشته باشید تفاو‌ت‌هایی که آنها را پیش‌بینی نکرده‌ایم، می توانند آنچنان زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهند که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید. همین تفاوت‌ها و اختلاف‌های از قبل پیش‌بینی شده هستند که زندگی مشترک را تخریب می‌کند.




ادامه مطلب ...


روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی با عنوان "اردوگاه های شکنجه کودکان المپیک در چین" به راز موفقیت چینی ها در کسب تعداد زیادی مدال طلا در المپیک 2012 لندن پرداخت. در این رابطه، یک گزارش تصویری که روزنامه بریتانیایی دیلی میل منتشر کرد، نشان می دهد که چینی ها برای پیش افتادن در کسب مدال های طلای المپیک، کودکان را در اردوگاه های ورزشی به انجام تمرین های طاقت فرسا که شبیه به شکنجه است، وادار می کنند.

روزنامه دیلی میل در این گزارش، عکس کودکی در حدود چهار یا پنج ساله را نشان داد که از شدت و سختی تمرین ها گریه و زاری می کند. در این تصویر ظاهرا مربی ژیمناستیک چینی برای نرم کردن ماهیچه های این کودک بر روی پاهای وی ایستاده است. روزنامه الوطن بحرین در گزارشی نوشته است که اینگونه تمرین های طاقت فرسا در کشورهای پیشرفته، تنها در سن بلوغ انجام می شود. در چین کودکان مستعد در رشته‌ های مختلف پس از شناسایی به اردوگاه های ورزشی به دور از خانواده هایشان فرستاده می شوند تا در آنجا برای کسب مدال های المپیک به تمرینهایی شبیه شکنجه تن دهند.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از همه جا-همه چيز و آدرس behnam73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 5446
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1