از همه جا-همه چيز
 
 
پنج شنبه 30 تير 1391برچسب:چیستان و معما, :: 2:56 ::  نويسنده : مهندس بهنام احمديان

 

شوهر کردن دختر پادشاه ( ۱
دختر پادشاهي از پدر خود ميخواهد، كه او را تنها به كسي شوهر دهد كه بتواند به پرسشهاي منظوم او پاسخ گويد، بزرگان و اميرزادگان، همه از پاسخ گفتن درمي مانند و سرخود رادر اين راه برباد ميدهند. تا آنكه دلاك كچلي در پاسخگويي به پرسشهاي دختر پادشاه توفيق حاصل مي كند. پرسشهاي آن دختر چنين بود:
من اگر آهوي شده به كوهها بگريزم، چه مي كني؟ 2- من اگر مشتي دانه شده، برزمين ريختم، چه مي كني؟ 3- من اگر گُلي شده بر كوهها رُستم، چه مي كني؟ 4- من اگرسيبي شده به درون صندوقي رفتم، چه مي كني؟ پاسخ آن دلاك كچل چه بود؟
 

اگه جواب رو نفهميديد حتما پيام بديد تا راهنماييتون كنم



ادامه مطلب ...


چرا تصویر ما در دوربین های دیجیتال متفاوت است

شما آدم خوش عکسی هستید یا خودتان را جزو انسان های بد عکس می دانید؟ تصویر بالا یک آزمایش توسط آقای ایستوود است که به خوبی نشان می دهد که این موضوع آنقدر ها هم ربطی به خوش عکس بودن یا بد عکس بودن ندارد و همه چیز زیر سر لنز دوربین ها است.


این تصاویر همگی در یک شرایط نور و تنظیمات گرفته شده اند و فقط تفاوت در لنز به کار رفته بوده است. لنز ها دنیا را نسبت به چشم ما متفاوت می بینند و نور را منحرف می کنند. علاوه بر اینکه در هر لنز فاصله سوژه نقش مهمی را بازی می کند.

در آزمایش آقای ایستوود تصاویر با لنزهایی از ۱۹ تا ۳۵۰ میلیمتری گرفته شده اند. در لنز های ۱۹ میلیمتری تاثیر کاملا واضح است و صورت کاملا دفورمه شده است. اما وقتی به لنز ۱۳۵ میلیمتری میرسیم به نظر میرسد بهترین نتیجه را داریم که البته این بستگی به سلیقه و نگاه افراد هم دارد.

اما نکته در اینجا است که هیچ عدد مشخصی برای عکس بهتر وجود ندارد و این بستگی زیادی به آناتومی صورت هر فرد دارد که با چه لنزی زیباتر و بهتر به نظر برسد. در واقع به همین دلیل است که برخی افراد در یک زاویه به خصوص فوتوژنیک هستند و از یک زاویه دیگر یا یک دوربین دیگر خوش عکس به حساب نمی آیند.


حمله به قصد کشت

این پرنده به طور معجزه آسائی از چنگال پرنده شکاری خلاصی می یابد, پرنده شکاری پس از زخمی کردنش  پرنده بخت برگشته را رها میکند و این ماجرا بیشتر شبیه یک تسویه حساب شخصی در حیوانات است.



ادامه مطلب ...


به مدت هزاران سال انسان ها از قدرت فیل های آفریقایی و آسیایی در جنگ و حمل و نقل استفاده می کردند . بدن یک فیل 100 هزار ماهیچه دارد و می تواند بیش از 600 پوند یا 270 کیلوگرم باشد .

African elephant foraging in a tree

 



ادامه مطلب ...


جمعه 9 تير 1391برچسب:بدن انسان , :: 20:56 ::  نويسنده : مهندس بهنام احمديان
در هنگام خواب، بدن ۸ میلی متر کشیده‌تر می‌شود. در حالت دراز کشیدن، فشار ستون فقرات کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه ۸ میلی متر به طول بدن افزوده می‌شود. اما به محض ایستادن جاذبه روی ستون مهره‌ها فشار وارد می‌کند و فرد به قد طبیعی خود باز می‌گردد.
 بدن انسان کارهای شگفت آوری انجام می‌دهد. بدن قادر است خود را درمان و بازسازی کند. در این مطلب از «نیوزویک» به مواردی جالب و عجیب درباره بدن انسان اشاره شده است.
  ادامه مطلب را بخوانيد...


ادامه مطلب ...


جمعه 15 تير 1391برچسب:عجايب خلقت, :: 1:48 ::  نويسنده : مهندس بهنام احمديان

اگه جراتش رو داريد به خانمتون خيانت كنيد

 

هر انسانی چه مرد وچه زن از خیانت در زندگی مشترک متنفره و افراد مختلف با توجه به تربیت اجتماعی شان ,عکس العملهای متفاوتی رو نسبت به طرف خیانتکار نشون میدن .به تصاویر نگاه کنید بقیه ماجرا دستگیرتون خواهد شد.

عکس العمل خانمی نسبت به خیانت شوهرش این بود که یک آگهی با نام "سگ گمشده"چاپ کرد و آنرا در بین دوستان و محله خود پخش نمود. قشمتی از مضمون آگهی این است:  "سگ گمشده"

عکس العمل خانمی نسبت به خیانت شوهرش این بود که یک آگهی با نام "سگ گمشده"چاپ کرد و آنرا در بین دوستان و محله خود پخش نمود. قشمتی از مضمون آگهی این است: "سگ گمشده"

این یکی ............ .واقعا مرد خیانت کار شانس آورد موقع عملیات خانم عصبانی , اونجا حضور نداشت والا یکی از این کلنگ ها روی سر اون فرود میآمد....!!

این یکی ............ .واقعا مرد خیانت کار شانس آورد موقع عملیات خانم عصبانی , اونجا حضور نداشت والا یکی از این کلنگ ها روی سر اون فرود میآمد....!!

خانمی هم با رنگ بجان ماشین شوهر خیانت کار افتاد....و واقعا افتاد

خانمی هم با رنگ بجان ماشین شوهر خیانت کار افتاد....و واقعا افتاد



" ترس و خنده ؟ "

 
یکی تعریف می‌کرد که یک شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال طرف اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد می شه!
این‌طوری تعریف می‌کنه: من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی، ٢٠ کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هر کاری کردم روشن نمی شد.
وسط جنگل، داره شب می شه، نم بارون هم گرفت. اومدم بیرون یه کمی با موتور ور رفتم دیدم... می‌بینم، نه از موتور ماشین سر در می آرم! راه افتادم تو دل جنگل، راست جاده خاکی رو گرفتم و مسیرم رو ادامه دادم. دیگه بارون حسابی تند شده بود.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1391برچسب:عكسهاي فوق جالب, :: 1:28 ::  نويسنده : مهندس بهنام احمديان

 
 
این عکس ها میلیون ها بار در در اینترنت در سر تا سر جهان دیده شد.
عکس هایی که میلیون ها بار دیده شد ! www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


جراتش رو داري بي سوار شو

ترن هایی که قلب شما را از جا میکند ! ( تصویری) www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


 
عکس هایی از کوچکترین های جهان

عکس های از ریزترین و زیباترین های جهان   www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


 
همین امشب زن می خوام می فهمین
 

همین امشب ترتیب همه چی رو میدید.. همین که گفتم
 

همین امشب زن می خوام می فهمین ؟؟؟  (عکس) www.taknaz.ir
 



 

اگر شما هم جزء اون دسته ای هستید که این مکعب رو دارید و حسابی رو اعصابتان رفته و هنوز نتونستید اون رو درست کنید امروز میخوایم در این جا مکعب روبیک 3*3 رو آموزش بدم.

 

آموزش حل مکعب روبیک ( تصویری ) www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


دختری که 4 ماه هست نخوابیده !!+ عکس
 
استیسی دختر ۱۵ ساله ساکن لندن انگلستان است که با یک مشکل خاص و ویژه در زندگی خود مواجه شده، این مشکل ویژه در خوابیدن این نوجوان ریشه دارد.

به گزارش تکناز به نقل از باشگاه خبرنگاران : به گفته محققان و پزشکانی که بر روی خواب این دختر تحقیق کرده اند، وی یکی از ۱۰۰ مورد کشف شده در جهان است که از یک عارضه ژنتیکی نادر رنج می برد و ممکن است سلامتی و حتی جان خود را به خاطر این مشکل در خطر جدی ببیند.

 

دختری که 4 ماه هست نخوابیده !!+ عکس www.taknaz.ir  

نام این عارضه نادر در جهان پزشکی، «کلین لوین سیندروم» نام دارد که اکنون نمونه آن در بدن استیسی پیدا شده و به همین خاطر او باید دائما تحت مراقبت والدین و پزشکان باشد.این دختر نوجوان اهل لندن اکنون در طول یک سال چندین ماه در حالت خواب قرار دارد و برای ۳ یا ۴ ماه کاملا بیدار است و نمی توان درمانی برای این مشکل پیدا کرد. والدین این دختر به علت این مشکل، اکنون در وضعیت نامناسب روحی به سر می برند و مهمترین غصه آنها، حالت نزدیک به مرگ دختر ۱۵ ساله آنها در حدود نیمی از سال است.

 



این تصویر، برگزیده ششمین جشنواره دو سالانه عکس مستند ونکور کانادا می باشد که منجر به سکوت یک دقیقه ای هیات داوری شد!
 
 
عشق واقعی و خالصانه !+ عکس www.taknaz.ir



هر روزه در سرتاسر دنیا جراحی های فراوانی انجام می شود که هر کدام از آنها جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات می دهد و این کار، با وسایل ظریفی همچون پنس، تیغ های حساس جراحی و وسایل کوچک اتاق عمل انجام می شود.
جراحی عجیب و وحشتناک کارگری با دستگاه فرز !!+ تصاویر


ادامه مطلب ...


 
خوشحالم از این همه زیبایی که خداوند آفریده تا ما را به زندگی امیدوار کند.
 



ادامه مطلب ...


بلند قدترین خانواده جهان در هند امیدوارند که نامشان در کتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

«شاراد کولکارنی» ۵۲ ساله گفت: مجموع قد من و همسر و دو دخترم به حدود هفت متر و ۹۲ سانتیمتر می‌رسد.

به گزارش تکناز به نقل از ایسنا خانواده «کولکارنی» در سال ۱۹۸۹ میلادی نیز عنوان بلند قدترین زوج هندی را در کتاب رکوردهای «لیمکا» بدست آورده و امیدوارند این عنوان را در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز بدست آورند.

 

با بلند قد ترین خانواده جهان آشنا شوید ! + عکس-www.jazzaab.ir

 

بلند قدترین خانواده جهان در هند امیدوارند که نامشان در کتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

«شاراد کولکارنی» ۵۲ ساله گفت: مجموع قد من و همسر و دو دخترم به حدود هفت متر و ۹۲ سانتیمتر می‌رسد.

خانواده «کولکارنی» در سال ۱۹۸۹ میلادی نیز عنوان بلند قدترین زوج هندی را در کتاب رکوردهای «لیمکا» بدست آورده و امیدوارند این عنوان را در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز بدست آورند.

 



چگونه عروسی عالی برای خانواده شوهرباشید ! www.taknaz.ir

تکناز : در گذشته عروس خانواده معمولا با خانواده همسر زندگی می کرد و هیچ مشکلی نداشتند؛ اما این فرهنگ با گذشت زمان کمرنگ تر شده است. «مهدی دوایی» دکترای روان شناسی و عضوهیات علمی پژوهشکده علوم شناختی در این باره می گوید: وقتی زنی به مردی تعهد می دهد که با او زندگی کند، باید نسبت به علایق همسرش هم احترام بگذارد. به هرحال دوست داشتن بدون هزینه نمی شود. در برخی از مواقع امکان دارد که زنی زندگی مشترکش را با خانواده همسرش آغاز کند.

 



ادامه مطلب ...


آشنایی با لپ‌تاپ کمیاب و پرمخاطب اچ‌ پی + عکس www.taknaz.ir

مدل G6-1160EE از لپ‌تاپ‌های باقابلیت و پرمخاطب HP در بازار داخلی معرفی شده است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I5-2.3GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت است.

به گزارش تکناز ، صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 6/15 اینچ از نوعHigh-Definition LED HP BrightView Displayو با وضوح تصویر 1366×768 نقطه در اینچ است.

در مورد کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که G6-1160EE به پردازنده گرافیکیAMD Radeon HD 6470M (1 GB DDR3 dedicated)d مجهز است.

تجهیز به کارتخوان با قابلیت خواندن انواع کارت حافظه، یک پورت VGA، یک پورت HDMI، خروجی هدفون و ورودی میکروفن، سه پورت USB 2.0 و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ باقابلیت HP از تکنولوژی بی‌سیم 802.11b/g/n Bluetooth wireless networking ،درایو نوری SuperMulti DVD±R/RW with Double Layer Supportو... بهره‌مند است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و 70 تا یک میلیون و 100 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.



-در شهر خرم آباد از استان لرستان:شرايط عبارتند از:
*داشتن باشگاه بدنسازي
*داشتن حداقل يك مقام نائب قهرماني در مسابقات قويترين مردان ايران
*داشتن عكس يادگاري و امضا از فرامرز خود نگار و محراب فاطمي
*بازگرداندن كمك هاي مردمي مفقود شده در زلزله بم به مسئولان ذيربط!!!
*نكته:در صورتي كه عضلات شكم شش طبقه باشند امتياز ويژه محسوب خواهد شد!(5 امتياز)



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از همه جا-همه چيز و آدرس behnam73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 5444
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1